jueves, febrero 12, 2009

Núñez Feijóo tamén sae de caza

Imponse a metáfora da escopeta nacional. Se Garzón, Bermejo, Ana Pastor e algún máis andan a tiros coa fauna ibérica, os líderes galegos tiran de lupparda dialéctica para apuntar contra todo o que se move na contorna electoral. Exemplo, as respostas que lle dá Alberto Núñez Feijóo hoxe a César Casal na entrevista de La Voz de Galicia.
Estes son algúns dos seus cartuchos: “Luis Carrera me cuenta que tenía un descubierto con Haciendo, que luego regularizó, y en menos de 24 horas hice público que solicitaba ser apartado de las listas electorales. El número uno del PSOE por Ourense tiene cargos imputados por distintos delitos ecológicos y de contrataciones irregulares y no pasa nada”. “Que precisamente Touriño dé clases de galleguismo es como si yo las doy de astrofísica”. "Los nacionalistas adjudican el contrato eólico para hacer un negocio político y económico”. “Son más de 1.100 millones de pesetas en un coche, el más caro, que no tiene ningún dirigente europeo, en un despacho que sólo utiliza una vez a la semana y en dos salas para reuniones”. “Es un sarcasmo que un Gobierno en sus últimos alientos, a 20 días de unas elecciones, intente dar estabilidad a miles de contratos sin publicidad y sin concurrencia”.
Vaia estopa! A pregunta é: Dispara Feijóo con polvora mollada?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

De pólvora mojada nada. Buena puntería. Que se vayan preparando los que van a desalojar la Xunta después del 1 de marzo. Feijóo sí que va a levantar las alfombras y airear Galicia.

Anónimo dijo...

Si, home si. Aínda ha traer a Garzón para facer a limpeza. Non sabía eu que o optimismo fose de dereitas.

Anónimo dijo...

Feijóo é chosco, de puntería nada de nada. Un cero á esquerda, unha nulidade. Vai levar o carallazo que se merece.