martes, junio 04, 2013

Bancos que cobran ata por axudarlles


A calquera –polo menos aos que somos clientes do BBVA– lle pode pasar o que me acaba de suceder a min. Hoxe recibín, na miña conta de correo electrónico de Gmail, unha mensaxe con este texto: "Debido a cambios en nuestra política interna, a partir del 06.04.2013 para seguir usando su tarjeta en linea usted esta obligado a descargar y completar el formulario seguro”. Tal cual, sen acentos e con esta linguaxe de sospeitosa concisión. Nin que dicir hai que non se me ocurriu para nada descargar nin abrir o arquivo adxunto que chegou coa mensaxe, un BBVA.zip
Pensei que lles podía ser de utilidade aos do Banco saber destas incidencias, e chamei ao número 902 22 44 66 (Línea BBVA). Atendeume unha muller moi atenta, iso si. Pero cando lle ofrecín reenviarlle a mensaxe recibida a algún email que me indicase, por se lles fose de utilidade analizala por parte dos seus servizos de seguridade, díxome que tiña que chamar a outro número de teléfono, que tamén era un 902. Ou sexa, dos que hai que pagar un sobrepezo por utilizalos. E por aí non pasei. Está ben que eu me esforce en comunicarlle a un Banco que hai alguén que supostamente está usurpando a súa identidade para enganar e seguramente estafar á súa clientela, pero que teña que pagar dúas veces chamando a un 902 para prestar esta axuda xa é pasarse de rosca. Debe ser que os Bancos ata cobran por axudarlles a mellorar a súa seguridade informática.

3 comentarios:

  1. Anónimo12:18

    Non só aos clientes do BBVA. Fíxese neste caso: abrín unha conta de banca electrónica en NGB e mandáronme un contrato cun código de conta errado. Adiviña o que tiven que facer para arranxalo? Si, chamar/pagar a un número 902. Iso si, déronme as grazas.

    ResponderEliminar
  2. Anónimo19:35

    Cuidadito con las cuentas electrónicas. El otro día un amigo entró en una cuenta ajena con su código.

    ResponderEliminar
  3. Anónimo20:32

    Me pregunto donde estará el Sr. Conde.

    ResponderEliminar