martes, abril 29, 2008

A bicicleta de Xerardo Moscoso

Recibín un correo electrónico de Xerardo Moscoso que me deixou pensativo. Como vexo que nos foi enviado a unha morea de correspondentes seus, coido que non transgredo ningunha intimidade reproducindo o texto que nos mandou o cofundador de Voces Ceibes. Di o seguinte:
“Despedida… Quiero vivir de nuevo… Es una decisión… Es mi decisión… No les digo ¡Hasta luego! Este es mi último mensaje, mi último e-mail. He culminado una etapa más de mi vida. Les agradezco por todas las experiencias que compartimos. Tengo una cierta pena de anunciarles mi decisión, este es mi último e-mail y mi última conexión por el Outlook: Mi vida ha estado complicada, demasiado para mi gusto, y tengo cada vez menos tiempo, día tras día. Les informo que: CAMBIÉ MI COMPUTADORA POR UNA BICICLETA. VOY A APROVECHAR MIS HORAS LIBRES HACIENDO DEPORTE CON UN GRUPO DE GENTE QUE HACE CICLISMO. No se preocupen por mí, estoy bien, y este grupo parece ser gente buena y servicial. ¡Amigos! Fue muy divertido enviarles y recibir tantos e-mails. Pero llegó la hora de decirles: ¡¡¡ADIÓS!!! PD: les mando unas fotos del grupo.”
Por certo, polo menos a min non me chegaron esas fotos. E como fago agora para reclamarllas a Moscoso? Xerardo, por favor, repórtate como decides polo norte de México. O da bicicleta enténdoo perfectamente. Mágoa que lle acabe de regalar a Ana a miña Specialized Stumjumper, coa que debín dar preto de 3.000 voltas ao parque madrileño do Retiro e da que me tiven que retirar por culpa das insoportábeis costas que hai no Instrumento. Se no fose por iso, aínda volvía a collela e presentábame contigo en México despois de tirar o iMac ao lixo.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

o que eu quisera saber é cantos nicks se van con el :)

Luisfoz dijo...

Suponho conheces o email do Moscoso, qual é?

Anónimo dijo...

Este Luisfoz parece que non se entera de nada. Le que Moscoso cambiou a computadora por unha bicicleta e agora quere saber o email para mandarlle algo ao gardabarros.

Anónimo dijo...

Que pena dar tan tarde com este blog :( o meu pai e a minha nai form amigos dele quendo ele ficaba na Suiça. Eu acho que até o meu pai foi quem fe o desenho da capa de um dos seus álbumes emquanto o meu pai trabalhava na Suiça nas artes graficas.
Se alguem ten o seu correio, (além de ele já não ter computador) e possa de me mandar para o meu correio, agradeço na alma. O meu pai e a minha nai ficariam muito contentes.

O meu endereço: richardcascallar@gmail.com
Abraço e muito obrigado.