martes, abril 29, 2008

A bicicleta de Xerardo Moscoso

Recibín un correo electrónico de Xerardo Moscoso que me deixou pensativo. Como vexo que nos foi enviado a unha morea de correspondentes seus, coido que non transgredo ningunha intimidade reproducindo o texto que nos mandou o cofundador de Voces Ceibes. Di o seguinte:
“Despedida… Quiero vivir de nuevo… Es una decisión… Es mi decisión… No les digo ¡Hasta luego! Este es mi último mensaje, mi último e-mail. He culminado una etapa más de mi vida. Les agradezco por todas las experiencias que compartimos. Tengo una cierta pena de anunciarles mi decisión, este es mi último e-mail y mi última conexión por el Outlook: Mi vida ha estado complicada, demasiado para mi gusto, y tengo cada vez menos tiempo, día tras día. Les informo que: CAMBIÉ MI COMPUTADORA POR UNA BICICLETA. VOY A APROVECHAR MIS HORAS LIBRES HACIENDO DEPORTE CON UN GRUPO DE GENTE QUE HACE CICLISMO. No se preocupen por mí, estoy bien, y este grupo parece ser gente buena y servicial. ¡Amigos! Fue muy divertido enviarles y recibir tantos e-mails. Pero llegó la hora de decirles: ¡¡¡ADIÓS!!! PD: les mando unas fotos del grupo.”
Por certo, polo menos a min non me chegaron esas fotos. E como fago agora para reclamarllas a Moscoso? Xerardo, por favor, repórtate como decides polo norte de México. O da bicicleta enténdoo perfectamente. Mágoa que lle acabe de regalar a Ana a miña Specialized Stumjumper, coa que debín dar preto de 3.000 voltas ao parque madrileño do Retiro e da que me tiven que retirar por culpa das insoportábeis costas que hai no Instrumento. Se no fose por iso, aínda volvía a collela e presentábame contigo en México despois de tirar o iMac ao lixo.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

o que eu quisera saber é cantos nicks se van con el :)

Luisfoz dijo...

Suponho conheces o email do Moscoso, qual é?

Anónimo dijo...

Este Luisfoz parece que non se entera de nada. Le que Moscoso cambiou a computadora por unha bicicleta e agora quere saber o email para mandarlle algo ao gardabarros.

Anónimo dijo...

Que pena dar tan tarde com este blog :( o meu pai e a minha nai form amigos dele quendo ele ficaba na Suiça. Eu acho que até o meu pai foi quem fe o desenho da capa de um dos seus álbumes emquanto o meu pai trabalhava na Suiça nas artes graficas.
Se alguem ten o seu correio, (além de ele já não ter computador) e possa de me mandar para o meu correio, agradeço na alma. O meu pai e a minha nai ficariam muito contentes.

O meu endereço: richardcascallar@gmail.com
Abraço e muito obrigado.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,