viernes, enero 18, 2008

Somos talmente potencia que podemos estoupar


Durante o pasado Nadal comentáronme na Coruña que Anxo Quintana, vicepresidente da Xunta, estaba frecuentando significativamente o escritorio do grupo publicitario BAP Conde. “Será para agradecerlles o anuncio patriótico que lle fixo a Gadis”, foi todo o que se me ocurríu comentar. Pensaba eu que o romance vivido ultimamente entre os do Bloque e Roberto Tojeiro, que ata tivo esceas de sofá a bordo do primeiro gaseiro que desembarcou en Reganosa, podería explicar eses tête-à-tête entre o ex alcalde de Allariz e Miguel Conde.
Pero estaba errado. O que estaban cocendo o publicitario de moda e o político nacionalista era unha campaña que foi elaborada moi a xeito dos discípulos de Castelao. Partindo da base de que Galicia é unha potencia, idea que parece directamente plaxiada dun programa da TVG que presentaba Carlos Blanco e que pasou sen pena nen gloria, os de BAP Conde deseñaron e realizaron unha campaña de publicidade que está na liña da propaganda nacionalista pura e dura.
Véxase, se non, a armadura literaria da mensaxe: “Se a forza da nosa paixón cambia o mundo, cal será a POTENCIA dos nosos actos? A historia comenza cando ti queiras. A nosa forza interior fainos POTENCIA. A nosa industria é POTENCIA. A nosa materia prima, a nosa cultura, a nosa xente, a nosa costa é POTENCIA. Somos unha POTENCIA en POTENCIA. Ser POTENCIA é facer historia. O século XXI é noso. Galicia, somos POTENCIA”.
A realización “cinematográfica” do anuncio corresponde a esa descuberta que parece ter feito Miguel Conde do braveheartismo e que semella estar disposto a explotala ata o infinito. Algunha metáfora explosiva da repetida potencia galega, expresada en imaxes, ben puidera facer o efecto de lembrar Hiroshima e Nagasaki. Porén, o que máis me chamou a atención desta curtametraxe é a utilización final da palabra GALICIA no canto de GALIZA, que ata agora veu sendo sempre a expresión preferida polo Bloque. Foi un despiste ou é que as cousas de Quintana non paran de mudar? Por outra parte, no estudio de BAP Conde deberían empregar algún corrector de estilo competente ata o punto de acoplar ben suxeto, verbo e predicado. Evitarían construir frases coma esta: "A nosa materia prima, a nosa cultura, a nosa xente, a nosa costa é potencia”.
Polo que xa sei, nas dirixencias do PSdeG-PSOE e do PP, así como entre os fontaneiros socialistas de San Caetano, están moi intrigados e queren saber canto vai custar ao erario público esta campaña –patrocinada por Vicepresidencia e Consellería de Imnovación e Industria– e que uso van facer dela os gobernantes do Bloque durante as semanas que preceden a consulta electoral que vai ter lugar o 9 de marzo. O asunto aínda ha dar que falar. Estou seguro.
Para ver o anuncio prémase aquí.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Non entendo o anuncio. Se cadra son xente fuxindo dun posible potente posible estoupido de Reganosa, de a cabalo, correndo, nadando, fuxindo da auga, rachando as portas polo medo...
Quitaronlle a Z porque a xente pensa en Zapatero (inconscientemente) claro...

Anónimo dijo...

A película é boa, ainda que escoitei que certos cortes son plaxio dun anuncio de Levis e certamente, como dí don Perfeuto, é unha copoñenda de Brave Heart con cerveixa galega.
Outra cousa é o sentido que poda ter gastalos cartos nestas cousas. A caradura chega ó último frame: ¿Por qué o firma a Videpresidencia de Benestar e a Consellería de Industria? ¿Cal é a ligazón? É como poñer "Goberno Bloque". Pero o pagamos todos. Evidentemente tería maís sentido se o firmara o Bloque, pero terían qu pagalo eles do seu peto.
Conclusión: facer patria en vésperas de eleccións é mirar os seus propios intereses electorales, é reforzar os seus intereses políticos, xa que contan con que Galicia son eles sós. eles son os únicos ca representan. Cando Goebbels Varela facía ístas cousas o censuraban no parlamento, con razón. Agora eles fan o mesmo.

Anónimo dijo...

Por certo, publiquei un comentario como o anterior na web de You Tube, onde aparece película, e a borraron. ¿Anda ainda por aí o Antón Losada cas tixeiras e os telefonazos?

Anónimo dijo...

Eu, por principio, desconfio da Autoridade.
O post e os comentarios son acaidos. Pero pódese preguntar algo, por exemplo, que problema ten o PSOE en facer algo igual, non o de gastar cartos en publicidade, que xa o fai, senón en publicidade "galicista".

non se acaba o mundo dijo...

Esta obsesión coa publicidade permanente por parte de Quin, pode ser que lle faga gañar algúns votantes, pero tamén perder outros, fartos de tanta insistencia. Á final, nin vai subir nin baixar: quedará como estaba.

Anónimo dijo...

López perdido en combate. O é que non lle pagas. Tampouco creo que os de Galicia Hoxe lle paguen moito e fai un todolos días. Ainda non sabíamos quen carallo era López... e perdeuse.

sinpatico dijo...

Eu son galego e gústame que se fagan este tipo de cousas. Temos que querernos porque sí SOMOS UNHA POTENCIA.
VIVA GALIZA¡¡

sinpatico dijo...

Eu son galego e gústame que se fagan este tipo de cousas. Temos que querernos porque sí SOMOS UNHA POTENCIA.
VIVA GALIZA¡¡

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,