miércoles, octubre 22, 2008

Caterva de dinosaurios

Para os que me len decote non é novidade que diga que admiro o xornalista Raúl del Pozo, co que gardo unha vella e sincera amizade pola que me sinto orgulloso. Acostumo traer aquí algunha vez os artigos que publica no xornal El Mundo, de paso de que recomendo a súa lectura. Volvo facelo co que publica hoxe co título de Idiotas* e no que presaxia que o capitalismo hai dous séculos que agoniza, pero non morrerá nunca "con esa estampida de dinosaurios motorizados".

*Pódese ler pulsando sobre a ilustración.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Teño unha gran admiración por Raúl del Pozo, como creo que xa lle teño comentado algunha vez.

É unha sorte coñecelo persoalmente.

Boas tardes a todos.

RIODERRADEIRO dijo...

Non sei moi ben por que - bueno, si que o sei-, a casa onde está, para el, non che me gusta moito. Por culpa diso, perdinlle algo de lei a este home.