lunes, agosto 10, 2009

O oso de Feijóo

¿Rematará sendo esta foto documento importante dun momento histórico de Galicia? Recolle o momento en que Ignacio Galán, presidente de Iberdrola, abrazou a Núñez Feijóo na praza do Obradoiro o día da súa toma de poesión como presidente da Xunta. Xosé Luís Gómez, director de Xornal de Galicia, explica unha parte desta peripecia.
“A Galán le vino su dios a ver cuando supo que el PP obtenía mayoría absolutaescribe Gómez–. Y cuando le dijeron el día de la toma de posesión de Feijóo pidió en Génova –la calle madrileña donde tiene su sede el PP– que le consiguieran una invitación para estar cerca del flamante presidente de Galicia. No se conocían pero él precisaba demostrar que sí y hacerse una foto que llegase a la prensa. Cuando fue informado de que para el acto del Obradoiro no había invitaciones oficiales se plantó allí y en cuanto tuvo a tiro al presidente se fue a por él y le dio el abrazo de su vida. Era un tipo de abrazo que sólo podía corresponder a su novia, su familia o alguno de sus amigos íntimos, pero fue el abrazo de un desconocido muy conocido: Ignacio Galán, que es como se hace llamar este hombre que también se apellida Sánchez, y que preside una de las compañías que, casualmente, impugnó el reparto eólico del bipartito”.
O único que está totalmente claro é que así como Quintana tivo o seu momento de gloria indesexada, cando foi fotografado a bordo do iate de Jacinto Rey, a Núñez Feijóo estalle pasando igual co abrazo do oso que lle perpetrou Ignacio Galán fronte ao Pórtico da Gloria. Xa o di a Biblia, quen a ferro mata…

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Un abrazo que vale moito, por exemplo, barra libre para escarallar o Sil

sarampelo dijo...

É o abrazo da impunidade. Sabedes unha cousa, cada vez que leo a Valle-Inclán (e repito obras), era o que mellor coñecía aos galegos aínda que moitos radicais o critican por escribir en castelán.
Pero que ben nos coñecía, de moito carallo. En cada momenento apaarece o esperpento. Este abrazo non deixa de ser esperpéntico.

Anónimo dijo...

E que radicais exactamente critican a Valle-Inclán por escribir en castelán?

Bidueira dijo...

O señor sarampelo debe referirse ao radical de Manuel Antonio, Non?

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,