miércoles, febrero 11, 2009

Escopeta nacional

Volven a estar de moda as cacerías. Igual que cando mandaba Franco e Fraga Iribarne lle pegaba perdigonazos nas cachas á filla do ditador. Pobres lebres e perdices, a democracia non lles valeu de nada. A Manuel Fraga a catástrofe do Prestige colleuno cazando, e ao ministro de Xustiza, Mariano Fernández Bermejo, e ao xuíz estrela Baltasar Garzón pillounos o xornal El Mundo cazando xuntos a fin de semana pasada mentres ardía o escándalo da suposta corrupción de altos cargos do PP e xentes aledañas.
Sucedeu na finca privada con máis de 600 hectáreas que tén o empresario farmacéutico, residente en Cataluña, José Peñas Pérez, en Cabeza Prieta, Torres (Jaén). Dá gusto ver a tan altas autoridades disfrazadas de Buffalo Bills apretando o gatillo antes de darlle eles gusto ao estómago comendo nun restaurante de Andújar. A afección do ministro pola caza é tanta que xa participou en cacerías nas que tamén estaban dirixentes da Comunidade de Madrid e do Partido Popular a nivel estatal, como é o caso de Ana Pastor. Quen dixo que as mulleres lle teñen medo ao retroceso das escopetas? País, paisaxe e paisanaxe.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Bah, estás pasado de todo, Perfecto.
Onde se cocen as grandes operacións non é nos espazos abertos onde pratican tiro os mellores tiradores de España, qué va, onde se move a xogada é nos palcos dos estadios de futebol, señor mío.

Iacocca dijo...

O Perfecto estará pasado, pero a ti véseche o rabo. Ou sexa, que nos partidos de fútbol eh? Será por iso que os grandes empresarios, latifundistas, banqueiros, etc. levan os ministros ao fútbol e non ás cacerías. O fútbol van os do ladrillo, porque non os admiten nas cacerías, pero eses, pobriños, están de caspa caída. A ver se te enteras, Contreras.

Pepito Tancredo dijo...

E como estaban cazando estes dous (seguro?) xa non hai corrupción no PP e todo é unha conspiración...uff

Touceda dijo...

Pepito, non vaias tan rapido que te estrellas. Que hai corrupción no PP está fóra de calquera dúbida. Pero que o ministro e o célebre xuíz deberían gardar as formas tamén é algo induvidable. Xa sabes, a muller do César.

Hildegart Canido dijo...

O ministro tería que estar neste momento presnetando a dimisión ou sendo cesado por Zapatero. E o Consello Superior do Poder Xudicial abríndolle expediente a Garzón. Se isto non sucede antes do luns é que seguimos sendo o cú da democracia europea.

Touceda dijo...

ESTA É A INFORMACION COMPLETA QUE PUBLICOU HOXE "EL MUNDO":

Garzón y Bermejo cazaron juntos en plena operación contra el PP

El magistrado y el ministro se reunieron el domingo en el coto de la Finca Cabeza Prieta de Torres (Jaén) y el viernes cenaron en el restaurante de un hotel de Andújar

SILVIA MORENO

Sevilla
El magistrado de la Audiencia Nacional Baltasar Garzón y el ministro de Justicia, Mariano Fernández Bermejo, cenaron juntos y estuvieron de montería en plena operación judicial contra el PP. Fue el pasado fin de semana en la provincia de Jaén, en una finca privada de más de 600 hectáreas llamada Cabeza Prieta, situada en el término municipal de Torres, el pueblo natal del magistrado.

Esta finca, enclavada en un paraje de Sierra Mágina, fue adquirida recientemente por un empresario afincado en Cataluña con negocios en la industria farmacéutica, cuyos padres nacieron en Torres.

El Ministerio de Justicia confirmó anoche a EL MUNDO que Fernández Bermejo «coincidió» con Garzón el pasado fin de semana, después de que tres fuentes distintas detallasen a este diario que el ministro y el juez estuvieron todo el domingo cazando en Cabeza Prieta.

El encuentro entre el ministro de Justicia y el magistrado de la Audiencia Nacional no fue casual, porque un testigo presencial aseguró ayer a este diario que ambos habían cenado juntos a partir de las 21.00 horas del pasado viernes en el restaurante del Hotel Del Val, en el municipio jienense de Andújar.

Así lo confirmó un trabajador de este establecimiento. «Vinieron alrededor de las nueve, pero no se alojaron aquí», precisó el empleado del hotel, que manifestó que los dos «iban de cacería a la zona».

Ambos llegaron a la provincia de Jaén el viernes por la noche y, dos días después, se desplazaron a la finca Cabeza Prieta para participar en la montería.

Aprovecharon, de esta forma, el último fin de semana autorizado para realizar esta práctica, ya que la veda para la caza mayor se inició precisamente el mismo domingo.

En la finca se pueden encontrar muflones, jabalíes, ciervos y gamos. Según la Policía Local de Torres, este lugar goza de «prestigio» en la zona y cuenta con una superficie de entre 600 y 700 hectáreas.

El propietario de la misma es José Peñas Pérez, empresario con negocios en la industria farmacéutica que vive en Cataluña y que recientemente acudió a Torres para conocer el pueblo natal de sus padres, según fuentes vecinales.

Después de varias visitas, Peñas Pérez terminó adquiriendo la finca Cabeza Prieta, que cuenta con un cortijo en el que el ministro y el magistrado pudieron alojarse.

Fuentes del Partido Popular apuntaron que ni Mariano Fernández Bermejo ni Baltasar Garzón se alojaron en los hoteles de la zona.Además, a mediados de la semana pasada el Ministerio de Justicia reservó varias habitaciones en un establecimiento hotelero del lugar, pero finalmente las anuló. Pese a todo, varios vecinos de Torres vieron en este municipio jienense un séquito de coches en los que viajaban el ministro y el magistrado de la Audiencia Nacional.

Portavoces del Ministerio de Justicia explicaron a EL MUNDO que Mariano Fernández Bermejo «coincidió este fin de semana en una cacería en la que estaban Garzón y otras 30 o 40 personas, igual que en otras ocasiones ha asistido a otras cacerías con personas de otros ámbitos, en las que incluso había gente del Partido Popular».

Según informaciones recabadas por este periódico, Mariano Fernández Bermejo ha participado en cacerías en las que se encontraban dirigentes populares de la Comunidad de Madrid y también miembros de la dirección nacional del PP, como Ana Pastor.

No es la primera vez que Baltasar Garzón acude de montería a su pueblo.

Algunas fuentes afirmaron que, durante esta temporada, el magistrado de la Audiencia Nacional se ha desplazado a la provincia de Jaén para ir de caza acompañado de otro ministro del Gobierno presidido por José Luis Rodríguez Zapatero.

Anónimo dijo...

Pois se os dous estaban conspirando contra o PP teñen un estraño sentido da discrección!

Anónimo dijo...

Ou ao mellor estaban afinando a puntería..

Anónimo dijo...

Desde que acadou o Xuíz Garzón o nobre título de "Xuíz Estrela"- non sei se é máis que conde ou duque-, este hoe leva a o Reino Borbónico ao puto carallo. Fai o que lle sae sa pelotas facendo instrucións xudiciais destro e senestro e lo lla votan abaixo o sentido común dos outros xuíces. Desde que non o nomeo ministro un tal Felipe el Hermoso o Sociolisto -este causante de tanta privatización nos anos oitenta-, anda máis descentrado que unha "Nécora".Non quixera cair nas mans deste home, penso que co seu don da inoptización eres capáz de dicir que mataches a Franco e a Manolete. Desta pode chegar a ministro.

Pepito Tancredo dijo...

Con Garzón estamos seguros, só acerta cando vai a por abertzales

Anónimo dijo...

Síntoo, pero non tendes idea, especialmente ti, Iacocca, querida/o.
Cazar está moito mal visto.
Mais pasar o tempo no palco, sentado, quentiño (hai calefación nos bos estadios), e fumando un habano puro mentres se trafica con algo, é o que mola.
Sí, vale, Florentino tamén tiña dehesa na que tirar a bichos medianamente salvaxes, pero no palco, e na sala VIP dos estadios, aí fixeron-se até fillos...

Anónimo dijo...

Síntoo, pero non tendes idea, especialmente ti, Iacocca, querida/o.
Cazar está moito mal visto.
Mais pasar o tempo no palco, sentado, quentiño (hai calefación nos bos estadios), e fumando un habano puro mentres se trafica con algo, é o que mola.
Sí, vale, Florentino tamén tiña dehesa na que tirar a bichos medianamente salvaxes, pero no palco, e na sala VIP dos estadios, aí fixeron-se até fillos...

Iacocca dijo...

Só un desinformado coma ti, por moito que presumas de coñecer os palcos de fútbol, pode confundirlle o sexo –que nn o xénero– a Iacocca.

Anónimo dijo...

La exclusiva fue de "Epoca", dirigida por Carlos Dávila

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,