jueves, febrero 12, 2009

Núñez Feijóo tamén sae de caza

Imponse a metáfora da escopeta nacional. Se Garzón, Bermejo, Ana Pastor e algún máis andan a tiros coa fauna ibérica, os líderes galegos tiran de lupparda dialéctica para apuntar contra todo o que se move na contorna electoral. Exemplo, as respostas que lle dá Alberto Núñez Feijóo hoxe a César Casal na entrevista de La Voz de Galicia.
Estes son algúns dos seus cartuchos: “Luis Carrera me cuenta que tenía un descubierto con Haciendo, que luego regularizó, y en menos de 24 horas hice público que solicitaba ser apartado de las listas electorales. El número uno del PSOE por Ourense tiene cargos imputados por distintos delitos ecológicos y de contrataciones irregulares y no pasa nada”. “Que precisamente Touriño dé clases de galleguismo es como si yo las doy de astrofísica”. "Los nacionalistas adjudican el contrato eólico para hacer un negocio político y económico”. “Son más de 1.100 millones de pesetas en un coche, el más caro, que no tiene ningún dirigente europeo, en un despacho que sólo utiliza una vez a la semana y en dos salas para reuniones”. “Es un sarcasmo que un Gobierno en sus últimos alientos, a 20 días de unas elecciones, intente dar estabilidad a miles de contratos sin publicidad y sin concurrencia”.
Vaia estopa! A pregunta é: Dispara Feijóo con polvora mollada?

4 comentarios:

Juan Gallego dijo...

De pólvora mojada nada. Buena puntería. Que se vayan preparando los que van a desalojar la Xunta después del 1 de marzo. Feijóo sí que va a levantar las alfombras y airear Galicia.

Xan Dacó dijo...

Si, home si. Aínda ha traer a Garzón para facer a limpeza. Non sabía eu que o optimismo fose de dereitas.

Anónimo dijo...

Feijóo é chosco, de puntería nada de nada. Un cero á esquerda, unha nulidade. Vai levar o carallazo que se merece.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,