jueves, febrero 12, 2009

Quilombo electoral

Pon os pelos de punta ver e escoitar a realidade que mostra Carlos Taboada sobre o voto emigrante no seu documental Quilombo electoral, realizado hai xa tres anos e que segue a ter plena vixencia, a pesar de que nin TVG, nin TVE nin Tele5 quixeron nunca emitilo.
En vista do resultado, decidiu colgalo na rede e, grazas a iso, por fin podemos velo (premer aquí). Esta é a explicación dos motivos que levaron o autor da reportaxe televisiva a facela publica pola vía de YouTube e do seu propio blog: “Levaba anos pensando na conveniencia de colgar na rede este traballo e creo que xa chegou o momento. Xa pasaron algo máis de tres anos dende a súa realización e moita xente, sobre todo amigos meus, xa tiveron ocasión de velo. O tempo non pasa en balde e agora lembrando os motivos que me levaron a Bos Aires a producir e realizar esta peza teño que dicir que xa non son os mesmos que o que me motiva agora a colgalo na rede. A miña primeira intenciòn era demostrar como o noso sistema electoral propiciaba o engano...agora confórmome con mostrar. Sinceiramente este traballo non valeu de nada... ningún partido político (a pesares das súas promesas) nin ningún medio (a pesares dos seus esforzos) consideraron oportuno a súa divulgación ou emisión. Na miña inxenuidade non puiden discernir que tanto partidos como medios, sen ser a mesma causa teñen moito en común. Sei que me vou a meter en líos pero tanto me ten...dentro de pouco meses teremos nova cita electoral en Galicia e o sistema está podre. A ninguén lle interesa cambialo. Eu prefiro os líos que a podredumbre...”.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Tendes unha recente entrevita a Carlos Taboada, o autor deste documental, nunha páxina galega chamada Cabozo (www.cabozo.com)

Para vela teredes que rexistrarvos, máis é moi doado, só piden un nome de usuario e unha conta de correo.

A páxina ten un funcionamento un pouco distinto ao habitual. Unha vez rexistrados veredes á dereita os grupos dos que vos fan membros automaticamente. Se picades sobre o círculo branco, a esquerda dos nomes dos grupos, entrades o contido dese grupo.

Para ir ao grupo onde está aloxada a entrevista teredes que ir a opción "únete a grupos de cabozo" e picar sobre o grupo "AchegasCabozo" así os unides ao grupo e poderedes ver o seu contido que é a entrevista. Eu perdinme un pouco o principio.

Decateime da entrevista por "Vieiros" , recoméndovola, non ten desperdicio.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,